11.04.2023р. відбулося чергове засідання гуртка “Сторітелінг у соціальній роботі” під керівництвом доцента, доцента кафедри соціальних технологій, кандидата педагогічних наук ПЕТРЕНКО Тетяни Вячеславівни. Тема заняття “Основний меседж історії. Терапевтичний ефект історії”.
Студенти вчилися створювати й інтерпретувати терапевтичні історії
Основні елементи терапевтичної історії. Почати історію можна зі стандартної схеми чарівної казки: “Герой, схожий на студента, йде вирішувати ідентичну проблему, знаходить друзів, навичку і чарівний засіб, за допомогою чого перемагає лиходія”.
Якщо розмахнутися, то цього досить для створення епічного твору, але для звичайної історії на ніч не треба особливих подробиць описового характеру. Важливим елементом є придумати, що траплялося по дорозі з головним персонажем, досить загальної фрази “довго, чи коротко, а прийшов наш герой…”. Студенти з задоволенням додавали якісь деталі. Отже, чим більше студент включається в створення історії, тим більше історія подобається клієнту і тим краще він працює з соціальним працівником.