Емоційне вигорання викладачів в умовах змішаної форми навчання

Термін роботи: 04.01..2022 – 30.12.2024 рр.

Науковий  керівник:  доктор педагогічних  наук, професор Котикова О.М.

Відповідальний  виконавець– кандидат психол. н., доцент Радченко  М.І.

Підставою для виконання кафедральної НДР «Емоційне вигорання викладачів в умовах змішаної форми навчання» є актуальність зазначеної теми і водночас недостатня її наукова розробленість.

Метою дослідження за темою «Емоційне вигорання викладачів в умовах змішаної форми навчання» є розробка профілактичних і реабілітаційних заходів, що знижують ризик вигорання викладачів в умовах змішаного навчання.

Завдання дослідження:

  1. Дослідити специфіку та ознаки змішаної форми навчання, а також складові та обставини, які впливають на вибір форми змішаного навчання..
  1. Визначити складові, стадії, симптоми та наслідки професійного вигорання викладачів в умовах змішаного навчання.
  2. Провести діагностику емоційного вигорання викладачів в умовах змішаного навчання.
  3. Оцінити умови роботи, що впливають на процес професійного вигорання викладачів закладів вищої освіти України.
  4. Визначити найефективніші методи профілактики професійного вигорання викладачів в умовах змішаного навчання.
  5. Надати практичні поради викладачам щодо здійснення психологічної допомоги колегам, підвищення їхньої педагогічної майстерності та організації супервізії в умовах змішаної форми навчання.
  6. Розробити методичні рекомендації щодо організації профілактичних і реабілітаційних заходів, що знижують ризик вигорання викладачів в умовах змішаного навчання з використанням наявних внутрішніх ресурсів,