Термін роботи: 04.01..2022 – 30.12.2024 рр.
Науковий керівник: доктор педагогічних наук, професор Котикова О.М.
Відповідальний виконавець: – кандидат психол. н., доцент Радченко М.І.
Підставою для виконання кафедральної НДР «Емоційне вигорання викладачів в умовах змішаної форми навчання» є актуальність зазначеної теми і водночас недостатня її наукова розробленість.
Метою дослідження за темою «Емоційне вигорання викладачів в умовах змішаної форми навчання» є розробка профілактичних і реабілітаційних заходів, що знижують ризик вигорання викладачів в умовах змішаного навчання.
Завдання дослідження:
- Дослідити специфіку та ознаки змішаної форми навчання, а також складові та обставини, які впливають на вибір форми змішаного навчання..
- Визначити складові, стадії, симптоми та наслідки професійного вигорання викладачів в умовах змішаного навчання.
- Провести діагностику емоційного вигорання викладачів в умовах змішаного навчання.
- Оцінити умови роботи, що впливають на процес професійного вигорання викладачів закладів вищої освіти України.
- Визначити найефективніші методи профілактики професійного вигорання викладачів в умовах змішаного навчання.
- Надати практичні поради викладачам щодо здійснення психологічної допомоги колегам, підвищення їхньої педагогічної майстерності та організації супервізії в умовах змішаної форми навчання.
- Розробити методичні рекомендації щодо організації профілактичних і реабілітаційних заходів, що знижують ризик вигорання викладачів в умовах змішаного навчання з використанням наявних внутрішніх ресурсів,