РАДЧЕНКО Марина Ігорівна
Науковий ступінь | Кандидат психологічних наук за спеціальністю 19.00.01 – загальна психологія, історія психології |
Вчене звання | Доцент |
Посада | Доцент кафедри соціальних технологій |
Стаж науково-педагогічної роботи у ЗВО (ІІІ-ІV рівнів акредитації) | 45 років |
Навчальні дисципліни | Методи і технології соціальної роботи Психологія травми Соціальна та психологічна діагностика Соціальна робота з людьми з особливими потребами Соціальна психіатрія та наркологія |
Наукові інтереси | Соціальна робота з людьми з особливими потребами. Проблеми реабілітації людей, які отримали психологічну травму. Психологічні аспекти використання мультимедійних технологій у навчальному процесі. Інноваційні методики в навчанні та соціальній роботі. |
Службова адреса | НАУ ФЛСК 8 корпус Ауд.1202 |
Службовий e-mail | maryna.radchenko@npp.nau.edu.ua |
Веб-сторінка |
|
Службовий телефон (кафедра, відділ) | (044)406-74-60 |
Роки навчання | Місце навчання / Спеціальність |
1972-1978 | Київський державний університет ім. Т.Г. Шевченко, Спеціальність «Російська мова і література» кваліфікація філолог. Викладач російської мови і літератури. |
2006
| Захист дисертації за спеціальністю 19.00.01 – загальна психологія, історія психології Тема дисертації: «Особистісна саморегуляція дорослих у сім’ях із розумово відсталими дітьми-інвалідами» |
Науково-педагогічне стажування за останні 5 років
| Всеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації за програмою «Парадигма вищої освіти в умовах війни та глобальних викликів XXI століття». Свідоцтво про підвищення кваліфікації №ADV-1807157-OSUIA від 28.08.2022 (180 годин, 6 кредитів ECTS) |
Рік захисту | Місце захисту та установа / Назва дисертації |
2006 | Спеціалізована вчена рада Д 26.453.01 Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України за спеціальністю 19.00.01 – загальна психологія, історія психології «Особистісна саморегуляція дорослих у сім’ях з розумово відсталими дітьми-інвалідами» |
Період | Назва чи тема / Місце / Вид освіти (стажування, підвищення кваліфікації, тренінги тощо) |
01.04.1986 р – 01.07.1986 р | Київський національний економічний університет м. Київ Отримано теоретичну (80 годин) та практичну (40 годин) підготовку в галузі оволодіння обчислювальною технікою Свідоцтво про підвищення кваліфікації, Київ, 1986 |
07.02. 1987 р. – 07.06. 1987 р. | Факультет підвищення кваліфікації викладачів при Київському державному педагогічному інституті іноземних мов м.Київ Прослухано спецкурс «Методика інтенсивного навчання» та виконано встановлений учбовий план роботи» Посвідчення №5 р. від 07.06.1987 р. |
06. 03.2000 – 07.04.2000 р. | Свідоцтво (сertificate) №176про успішне закінчення курсу «Технології науковий досліджень у сфері соціальної роботи та соціальної політики» в Школі соціальної роботи НаУКМА у 1999/2000 навчальному році. Національний університет «Києво-Могилянська Академія» спільно з програмою Темпус – Тасіс. Реєстраційний номер №176.00 – 167НД |
17.09.2001 р – 16.11.2001р | Факультет післядипломної освіти Київського національного економічного університету. Навчання за напрямком «Використання сучасних інформаційних технологій в навчальному процесі». Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК №146900 від 16.11.2001 р. |
15.02.2016 р -26.02.2016 р | Інститутекономіки і бізнесу на транспорті НТУ Психолого-педагогічніаспекти методик викладаннядисциплін у вищихнавчальних закладах України, 100 акад. годин Свідоцтво про підвищення кваліфікації TУ № 020709 15000092 – 16від 26.02.2016 р. |
21.09.2018-06.10.2018 р.
| Спільнийпроєкт Maple Hope Foundation (Ванкувер, Канада) та International Association for Support of Ukraine (Київ, Україна) «Я повернувся».Семінар-тренінгпороботізпосттравматичнимстресовимрозладом. Сертифікат участі від 06.10.2018, (80+hours), Київ, Україна |
16.03.2022р | Сертифікат участі №56-2022 «Діти і війна: навчання технік зцілення» Семінар-практикум Сертифікат участі № 56-2022, 16.03.2022р.. Київ, Україна |
09.06.2022р. | Всеукраїнський вебінар «Українське мистецтво у світовому просторі: імена і долі» за освітньою програмою підвищення кваліфікації «Виховання особистості в художньо-освітньому просторі» Сертифікат участі № 225390(0,5ECTS, 15 академічних годин) від 09.06.2022 р., м. Київ |
24.06.2022 р. | Сертифікат участі в роботі III Міжнародної науково-практичної конференції «Особистість та суспільство в цифрову еру: психологічний вимір». Національний університет «Одеська юридична академія». м. Одеса |
18.07.2022 – 28.08.2022 р. | Всеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації за програмою «Парадигма вищої освіти в умовах війни та глобальних викликів XXI століття» Свідоцтво про підвищення кваліфікації №ADV-1807157-OSUIA від 28.08.2022 (180 годин, 6 кредитів ECTS) |
17.02.2023 р. | Сертифікат участі в роботі IX Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми в системі освіти: заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти» (8 годин). НАУ, м. Київ |
22.03.2023р м.Київ Національний авіаційний університет | Сертифікат участі в роботі Міжнародної науково-практичної конференції «ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ» в рамках V Міжнародного симпозіуму СОЦІАЛЬНИЙ ДИСКУРС ГЛОБАЛІЗОВАНОГО СВІТУ: НАУКА, ОСВІТА, КОМУНІКАЦІЯ. Сертифікат (6 годин, 0,2 кредиту) Член та секретар оргкомітету конференції, модератор |
18.05.2023 р. | Сертифікат участі в роботі IV Міжнародної науково-практичної конференції «Дистанційна освіта: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти», присвяченій 90-річчю Національного авіаційного університету (8 годин). НАУ, м. Київ. |
Період | Посада/ Місце роботи |
12.20.1973 – 12.10.1976р | Коректор відділу випуску продукції КИЇВЗНІІЕП, м. Київ
|
01.03.1977 – 01.25.1979 р. | Бібліотекар та вчитель російської мови та літератури, СШ №84, м. Київ |
02.07.1979 – 22.08.1985р
| Старший лаборантта викладач російської мови як іноземної (тимчасово) кафедри російської мови підготовчого факультету для іноземних громадян КДУ ім. Т.Г Шевченко. М. Київ |
01.09.1985 – 01.09.1994 р.
25.08.1992 р.
01.09.1994 -25.11.1998 р. 25.11.1998 – 05.09.2006 р. 05.09.2006 – 25.08.2014 р. | Викладач російської мови кафедри російської та української мов Київського інституту народного господарства ім. Д.С. Коротченка (КИНХ) КИНХ перейменовано в Київський національний економічний університет (КНЕУ) Асистент кафедри педагогіки та психології КНЕУ
Старший викладач кафедри педагогіки та психології КНЕУ
Доцент кафедри педагогіки та психології КНЕУ |
01.09.2014 р.- донині | Доцент кафедри соціальних технологій Національний авіаційний університет |
м.Київ 30-31 липня 2014 р
| Радченко М.І. Активізація навчальної діяльності студентів на лекції. / Матеріали IV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії»: збірник наукових праць. 30-31 липня 2014 р.- С. 75-77 |
м.Київ 6 листопада 2014 р. НПУ імені М.П. Драгоманова | Радченко М.І. Специфікасоціально-психологічноїроботи з членами родин, яківиховують особу з обмеженимиможливостями. / Соціально-правовийзахистнаселення: викликисьогодення: матеріалиМіжнародноїнауково-практичноїконференції: (Київ, 6 листопада 2014 року) / за заг. ред.. проф.. О.М. Котикової та проф.. І.М. Ковчиної. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. – С.21-23 |
м.Київ 16 листопада 2017 р. НАУ | Радченко М.І. Шляхи формування інноваційної компетентності студентів. / Зб. тез доповідей II Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційні методи та технології підготовки фахівців соціальної сфери (16 листопада 2017 року) / Міністерство освіти і науки України; Національний авіаційний університет. – К., 2017. – С.87-90 |
м. Київ 16 листопада 2018 р. НАУ | Радченко М.І. Шляхи удосконалення особистісної саморегуляції майбутніх соціальних працівників. / Зб. наукових праць III Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційні методи та технології підготовки фахівців соціальної сфери (16 листопада 2018 року) / Міністерство освіти і науки України; Національний авіаційний університет. – К., 2018. – С.108-111. |
м. Львів 29 травня 2020 р. | Радченко М.І. Специфіка_соціально-психологічної роботи з батьками дітей з інвалідністю. Зб. праць V Міжнародної науково-практичної конференції «Соціальна робота: становлення, перспективи, розвиток», (м. Львів, 29 травня 2020 року). – Львів: – 2020 |
м. Одеса 12 червня 2020 р. | Радченко М.І. Специфіка адаптації членів родини дитини з інвалідністю до умов хронічної екстремальності. / Інтеграційний розвиток особистості та суспільства: психологічний і соціологічний виміри: матеріали ІІ міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 12 червня 2020 року) / за ред. д. ю .н., проф. Аракелян М. Р.; Національнийуніверситет «Одеськаюридичнаакадемія». – Одеса :Видавничийдім «Гельветика», 2020. – С. 230-344. (ISВN 978-966-992-133-8 УДК 159.923.2(063)+316.612(063) |
Гранада, Іспанія 4-5 листопада 2020 р. | 36-аконференція IBIMA ( Гранада, Іспанія, 4-5 листопада 2020 р. ) . Проіндексовано в SCOPUS, Web of Science Methods of Modeling of Managers’ Competences in the Context of Sustainable Development Співавтори: Olena KOTYKOVA, Oksana KOMAROVSKA, Oksana MATVIICHUK and Tetiana HOLINSKA |
Кам’янець-Подільський 8 квітня 2021 р. | Радченко М.І. Інноваційне проєктування у соціальній роботі // Актуальні проблеми соціальної роботи: досвід і перспективи: матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Кам’янець-Подільський, 8 квітня 2021 року). Кам’янець-Подільський: Видавець Ковальчук О.В.,2021 – С. 101-104. |
м. Одеса 24 червня 2022 р. | Радченко М.І. Особливості викладання курсу «Основи психології травми» при підготовці майбутніх соціальних працівників. / Особистість та суспільство в цифрову еру: психологічний вимір : матеріали ІІІ міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 24 червня 2022 року) / за ред. д. ю .н., проф. Аракелян М. Р.; Національний університет «Одеська юридична академія». – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – С. 208-211. ISВN 978-966-992-133-8 УДК 159.923.2(063)+316.612(063) |
21-26.08.2022р м.Лешно, Польща | У пошукахправди та людяності в епохувійни: Міжнароднанауково-практична конференція (21-26 серпня 2022 р.). С.204-209. Матеріали доповіді: ЗАСТОСУВАННЯ ЗМІШАНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ ДЛЯ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ Співавтор: Прожога І.В. |
м. Одеса 28 серпня 2022 р. | Радченко М.І. Особливості змішаної форми навчання в умовах сучасного освітнього середовища. / Парадигма вищої освіти в умовах війни та глобальних викликів XXI століття: матеріали всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації, 18 липня – 28 серпня, 2022 року. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2022. – С. 368 – 372. |
м. Київ НАУ 17 лютого 2023 р. | Радченко М.І. Особливостіпрофесійноговигораннявикладачів в умовахзмішаногонавчання./Актуальніпроблеми в системіосвіти: заклад загальноїсередньоїосвіти – доуніверситетськапідготовка – заклад вищоїосвіти: матеріалиIXМіжнародноїнауково-практичноїконференції,17 лютого 2023 року. – К.: НАУ, 2023. – С. 543 – 551. Режим доступу: |
22.03.2023р Національний авіаційний університет | Міжнароднанауково-практична конференція «ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ» Тезидоповіді: Особливості соціально-психологічної допомоги сім’ям в умовах хронічного стресу Член та секретар оргкомітету конференції, модератор Режим доступу: |
м. Київ НАУ 18травня 2023 р. | Радченко М.І. Використання мультимедійних технологій в умовах дистанційного навчання. / Дистанційна освіта: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти: матеріали ІVМіжнародної науково-практичної конференції,18 травня 2023 року. – К.: НАУ, 2023. – С. 323 – 332. Режим доступу: https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/DEU/issue/view/930 |
06. 03.2000 – 07.04.2000 р. | Свідоцтво (сertificate) №176про успішне закінчення курсу «Технології науковий досліджень у сфері соціальної роботи та соціальної політики» в Школі соціальної роботи НаУКМА у 1999/2000 навчальному році. Національний університет «Києво-Могилянська Академія» спільно з програмою Темпус – Тасіс (спільний проєкт). Реєстраційний номер №176.00 – 167НД |
21.09.2018-06.10.2018 р. | Спільнийпроєкт Maple Hope Foundation (Ванкувер, Канада) та International Association for Support of Ukraine (Київ, Україна) «Я повернувся».Семінар-тренінгпороботізпосттравматичнимстресовимрозладом Сертифікат участі від 06.10.2018, (80+hours), Київ, Україна |
| International summer school “Cultural studies and Cultural Dialogue in the Intercultural Environment for Community Engagement” 101083077-UNICOM-ERASMUS-EDU-2022-CBHE Jean Monnet Centre of Excellence ESSIE-RASMUS-JMO-2022_HEI-TCH-RSCH-UA-COE Certificate LS2023-0000135, (60 hours, 2.0 ECTS credits) Учасниця Міжнародної літньої школи https://stx.nau.edu.ua/2023/07/29/kafedra-zhana-monne-litnia-shkola-cultural-studies-and-cultural-dialogue-in-the-intercultural-environment-for-community-engagement/ |
З 24.07 по 28.07.2023 р. | International summer school “Cultural studies and Cultural Dialogue in the Intercultural Environment for Community Engagement 101083077- UNICOM-ERASMUS-EDU-2022-CBHE Jean Monnet Centre of Excellence ESSIE-RASMUS-JMO-2022_HEI-TCH- RSCH-UA-COE Certificate LS2023-0000135, (60 hours, 2.0 ECTS credits) |
З 29.01 по 02.02.2024 р. | Учасниця Міжнародної літньої школи VI WINER SCHOOL IN EUROPEAN STUDIES «EU Social and Cohesion Policy: Policy-Making and Implementation» (30 hours); «EU Social Policy» (30 hours) Jean Monnet Centre of Excellence ESSIE-RASMUS-JMO-2022_HEI-TCH- RSCH-UA-COE Certificate LS2023-0000135, (60 hours, 2.0 ECTS credits) Учасниця Міжнародної зимньої школи |
Місце і дата проведення | Вид роботи (олімпіада, МАН)/Рівень / Тема роботи/ Прізвище учасника/ Відзнака |
06.11.2020 | Презентаціянавчального проекту на тему: “Соціальна та психо-корекційна робота з аутичнимидітьми”. Керівник доц. Радченко М.І., виконавці: студенти 4 курсу групи №416. https://www.facebook.com/kpstNAU/ |
5-9 квітня 2021 р. НАУ | Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених [у 2-х т.]. – Т. 1 (м.Київ, 5-9 квітня 2021 р.) / [ред. кол.: Н.В.Ладогубець, А.М.Кокарєва та їн.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2021. – 331с. Секція: Соціальна робота як реалізація завдань соціальної політики держави Специфікасоціально-психологічноїпідтримкидітей з синдромом Дауна (с.261-262) Абрикосова В.І. Тезидоповіді; доповідь |
5-9 квітня 2021 р. НАУ | XXІ Міжнароднанауково-практична конференція Секція: Соціальна робота як реалізація завдань соціальної політики держави Відсутністьтолерантності як проблема суспільноговиховання (С.269) Гайтан Ю.Є. Тезидоповіді; доповідь |
2022 р. м. Ужгород Спільна стаття у фаховому виданні | Прожога І.В., Радченко М.І., Вішталюк В.В. Досвід підготовки соціальних працівників в умовах змішаного навчання. НауковийвісникУжгородськогоуніверситету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2022. № 2 (51). С. 109–112. (фаховевиданнякатегорії Б) |
02 листопада 2022 р. м. Запоріжжя | Суспільство і особистість у сучасному комунікаційному просторі: матеріали IV Всеукраїнської науково-практична конференції (02 листопада 2022 р. м. Запоріжжя). Способи корекції суїцидальної поведінки підлітків Шеремет Ю. С. Тезидоповіді; доповідь |
18.05.2022р Національний авіаційний університет | XXІІ Міжнароднанауково-практична конференція Секція: Соціальна робота як реалізація завдань соціальної політики держави АСМР ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ ЗНЯТТЯ СТРЕСУ ГайтанЮ.Є. Тезидоповіді; доповідь |
18.05.2022р Національний авіаційний університет | XXІІ Міжнароднанауково-практична конференція Секція: Соціальна робота як реалізація завдань соціальної політики держави Гра як метод навчання в інклюзивних школах НикитчукК., Перкова О. Тезидоповіді; доповідь |
22.03.2023р Національний авіаційний університет | Міжнароднанауково-практична конференція «ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ» Тезидоповіді: ІваннаМузика, Марина Радченко. Соціальна робота з молодою сім’єю в періодвоєнного стану. Інноваційніметоди та технологіїпідготовкифахівцівсоціальноїсфери: тезидоповідейМіжнародноїнауково-практичноїконференції (м. Київ, 22 березня 2023 р.) / [ред. кол.: О.М. Котикова, М.І. Радченко, І.В. Прожога та ін.]; Національнийавіаційнийуніверситет. К.: НАУ, 2023. С. 70 -71. https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9103 Режим доступу: |
22.03.2023р Національний авіаційний університет | Міжнароднанауково-практична конференція «ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ» Тезидоповіді: ПолінаФесовець, Марина Радченко. Особливостіроботисоціальногопрацівника з неповнимисім’ями.Інноваційніметоди та технологіїпідготовкифахівцівсоціальноїсфери: тезидоповідейМіжнародноїнауково-практичноїконференції (м. Київ, 22 березня 2023 р.) / [ред. кол.: О.М. Котикова, М.І. Радченко, І.В. Прожога та ін.]; Національнийавіаційнийуніверситет. К.: НАУ, 2023. С. 121 -123. https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9103 Режим доступу: |
05.04.2023 Національний авіаційний університет | XXІІІМіжнароднанауково-практична конференція Секція: Соціальна робота як реалізація завдань соціальної політики держави ПОДОЛАННЯ РЕТРАВМАТИЗАЦІЇ КЛІЄНТА В ПРАКТИЦІ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ Козлова Вероніка Тезидоповіді; доповідь Режим доступу: https://flsc.nau.edu.ua/wp-content/uploads/2023/05/POLIT_TOM-1_2023.pdf |
05.04.2023 Національний авіаційний університет | XXІІІМіжнароднанауково-практична конференція Секція: Соціальна робота як реалізація завдань соціальної політики держави НАПРЯМКИ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ БІЖЕНЦЯМ ТА ВИМУШЕНИМ ПЕРЕСЕЛЕНЦЯМ Срібна Ірина Тези доповіді; доповідь Режим доступу: https://flsc.nau.edu.ua/wp-content/uploads/2023/05/POLIT_TOM-1_2023.pdf |
| Теоретичні та практичні проблеми надання соціальних послуг в Україні: монографія / [Котикова О., Блінов О., Радченко М. та ін.]; за заг. ред. О. Котикової. – Київ: Видавець Кравченко Я. О.,304 с.
|
2014 | 1.Психологія діяльності та навчальний менеджмент: зб. тренінгів / Л.А. Колесніченко, М.І. Радченко, М.В. Артюшина та ін. – К.: КНЕУ, 2014. – С. 38-55; 121 – 13 |
2014 | 2.Організаціянавчальногопроцесу в умовахінноваційногорозвиткуекономічногоуніверситету: навч.-практ.вид.: підрозділ3.1.Активізаціяпізнавальноїдіяльностістудентів на лекціяхзасобамимультимедійнихтехнологій / за ред.. М.В. Артюшиної, Г.М. Романової. – К.: КНЕУ, 2014. – С. 99-111. |
2021 | 3.Котикова О.М., Радченко М.І. Інноваційні методики соціальної роботи: методичні рекомендації до самостійної роботи / уклад. О.М. Котикова, М.І. Радченко. – К. : НАУ, 2021. – 78 с. |
2022 | 4.Радченко М.І., Блінов О.А., Прожога І.В. Соціальна робота з людьми з особливими потребами: методичні рекомендації до самостійної роботи. Методичні рекомендації до самостійної роботи для здобувачів вищої освіти ОС “Бакалавр” спеціальності 231 “Соціальна робота”. К.: –К: НАУ,2022. -96 |
2022 | 5.Прожога І.В., Радченко М. І., Новікова Н. Є. Тренінг психологічної підготовки соціальних працівників. Практикум для здобувачів вищої освіти ОС “Бакалавр” спеціальності 231 “Соціальна робота”. К.: –К: НАУ,2022. 68 с. |
2023 | 6.Радченко М.І., Прожога І.В. Соціальна психіатрія і наркологія: методичні рекомендації до самостійної роботи здобувачів вищої освіти. Методичні рекомендації до самостійної роботи для здобувачів вищої освіти ОС “Бакалавр” спеціальності 231 “Соціальна робота”. К.: –К: НАУ,2023. -62 с. |
2014р | 1. Радченко М.І., БахтіяроваХ.Ш.,Голубєва М.О. Світові тенденції розвитку та впровадження педагогічних тестових технологій у ВНЗ. / “Наукові записки НаУКМА. Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота”. Т. 162. – К.: 2014. – С.16-20 (фахове видання) |
2014р | 2.Радченко М.І., БахтіяроваХ.Ш.,Голубєва М.О. Психолого-педагогічні аспекти підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників (на прикладі Національного транспортного університету). / Збірник НАУКМА Психологія, педагогіка та соціальна робота . – К.: 2014. – С.10-22 (фахове видання) |
2016р | 3.Радченко М. І.Соціально-психологічна робота з батьками осіб з особливими потребами / М. І. Радченко // ВісникНаціональногоавіаційногоуніверситету. Серія: Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. – К. : Вид-во Нац. авіац. ун-ту „НАУ-друк”, 2016. – Вип. 1(8). – С. 103 – 109 (фахове видання) |
2016р | 4.Радченко М.І. Формування інноваційних якостей у майбутніх фахівців соціальної сфери / М. І. Радченко // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. – К. : Вид-во Нац. авіац. ун-ту „НАУ-друк”, 2016. – Вип. 2(9). – С. 123-127 (фахове видання). |
2017р | 5.Радченко М.І. Шляхи формування інноваційної компетентності студентів / М. І. Радченко // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. – К. : Вид-во Нац. авіац. ун-ту „НАУ-друк”, 2017. – Вип. 2(11). – С. 112-116 . (фахове видання). |
2018р | 6.Радченко М.І. Психолого-дидактичний підхід до аналізу якості мультимедійних презентацій. / Збірник наукових статей Київського міжнародного університету й інституту соціальної та політичної психології НАПН України. Серія: «Психологічні науки: проблеми і здобутки» Випуск 2 (12). – К.: КиМУ, 2018. – С.201 – 216 . (фахове видання). |
2018 | 7.Радченко М.І. Шляхи удосконалення особистісної саморегуляції соціальних працівників / М. І. Радченко // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. – К.: Вид-во Нац. авіац. ун-ту „НАУ-друк”, 2018. – Вип. 2(13)– С. 140-145 . (фахове видання) . |
2019 | 8.Радченко М.І. Роль курсу «Основи психології травми» у професійній підготовці соціальних працівників. / М. І. Радченко // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. – К.: Вид-во Нац. авіац. ун-ту „НАУ-друк”, 2019. – Вип. 2(15)– С. 75-84 (фахове видання). |
2020 | 9.Радченко М.І.Із досвіду активізації пізнавальної діяльності студентів – майбутніх соціальних працівників. / М. І. Радченко // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. – К.: Вид-во Нац. авіац. ун-ту „НАУ-друк”, 2020. – Вип. 2(17) (18 стор.); (прийнято до друку) (. (фахове видання категорії «Б») |
2020р. | 10.Olena KOTYKOVA, Oksana KOMAROVSKA, Oksana MATVIICHUK, Maryna RADCHENKO, Tetiana HOLINSKA. (2020). Methods of modeling of managers’ competences in the context of sustainable development Proceedings of the 36th International Business Information Management Association Conference (IBIMA) 4-5 November 2020 Granada, Spain. С. 9126-9132. (Web of Science). |
2021р | 11.Радченко М.І., Прожога І.В. Специфіка контрольно-оцінювальної діяльності при підготовці майбутніх соціальних працівників / Радченко М.І., Прожога І.В.// Вісник Національного авіаційного університету. Педагогіка. Психологія. Зб.наук.праць. К.: НАУ, 2021. №19. С.88-97.(фахове видання категорії Б). |
2022р | 12.Радченко Марина Досвід підготовки соціальних працівників в умовах змішаного навчання / І. Прожога,М. Радченко, В. Вішталюк // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. – Ужгород, 2022. – №2 (51). – С. 109–112.(фахове видання категорії Б). |
2023р. | 13.Kotykova Olena, Radchenko Maryna. THE BASIS FOR EFFECTIVE COMMUNICATION OF SOCIAL WORK STUDENTS IN CONDITIONS OF BLENDED LEARNING. ВісникЖитомирського державного університетуіменіІвана Франка. Педагогічні науки. 2023. Вип. 1 (113). С. 148 – 157.(фаховевиданнякатегорії Б). Режим доступу: file:///C:/Users/ADMIN/Downloads/283500-Article%20Text-653549-1-10-20230630.pdf |
ГО «Ліга соціальних працівників України»