Цього року практика у студентів майбутніх соціальних працівників проходила в надзвичайному форматі, враховуючі форс-мажорні обставини – війну в Україні, а саме дистанційно. Після проходження навчання в м.Лєшно (Польща) по програмі EBTS доцент кафедри соціальних технологій ПРОЖОГА Ірина з задоволенням, на протязі двох тижнів з 6.06 по 19.06.22, ділилася отриманими знаннями з майбутніми соціальними працівниками.
Програма EBTS – це програма стабілізації травми. Вона надає соціальним працівникам, що працюють з біженцями, набір інструментів для реабілітації травмованих дітей, зміцнення та стабілізації стосунків матері/батька та дитини. Фізичний стан тривоги у матері/батька і дитини зменшується щоденними ігровими вправами та ритуалами. Весь процес стабілізації відбувається через гру з дитинкою.
Тренінгова програма короткострокова – 9 сесій. На перших чотирьох сесіях батькам пояснюється теорія травми: що відбувається в нашому тілі й психіці під час травматичного досвіду. Отже, студенти спочатку отримали знання з теорії травми, та ознайомились що саме важливо доносити до батьків про травматизацію дитини. Другий тиждень практики студенти набували практичного досвіду роботи з батьками та дітьми через апробацію на особистому досвіді програми EBTS (за допомогою застосування теорії ролей Я.Морено).
По відгукам студентів, вони були в захваті, не дивлячись на онлайн формат. Їм даже цікаво було працювати в парах і будувати Ведмежі печери (безпечне місце). Мама-Ведмедик вчила свого Ведмежатка ловити рибу. До Ведмедика в гості завітав супер Герой. Психодрама в соціальній роботі – це Сила!