20 січня 2022 р. проектною групою Освітньо-професійної програми «Практична психологія» була проведена фокус-група з питання обговорення змін, які запропонували зовнішні та внутрішні стейкхолдери для покращення змісту програми.
⠀
Зустріч проводилась в онлайн-форматі на платформі Zoom. Серед запрошених були:
⠀
Льовочкіна Антоніна Михайлівна, доктор психолог. наук, професор, професор кафедри соціальної роботи Київського національного університету імені Тараса Шевченка;
⠀
Каліщук Світлана Миколаївна, доктор психолог. наук, доцент кафедри психології особистості та соціальних практик Київського університету імені Бориса Грінченка;
⠀
Радченко Марина Ігорівна, канд. психол. наук, доцент, доцент кафедри соціальних технологій Національного авіаційного університету;
⠀
Дворник Марина Сергіївна, канд. психол. наук, завідувач лабораторії соціальної психології особистості Інституту соціальної та політичної психології НАПН України.
⠀
Ведучий фокус групи – Савченко Олена Вячеславівна, доктор психол. наук, професор кафедри педагогіки та психології ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана».
⠀
На зустрічі також був присутнім гарант освітньо-професійної програми підготовки на другому (магістерському) рівні «Практична психологія» – Кандидат психол. наук, доцент кафедри педагогіки та психології ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана» Корват Лариса Володимирівна.
⠀
Обговорювались такі питання:
⠀
Розширення мети ОПП «Практична психологія»;
Введення нових загальних компетентностей.
Оновлення списку програмних результатів навчання.
Включення до переліку вибіркових дисциплін компонента, пов’язаного з травматизацією особистості.
⠀
Результати зустрічі:
⠀
Всі учасники підтримали розширення мети за рахунок введення таких аспектів:
1) забезпечення супроводу особистісного та професійного зростання особистості у невизначених умовах життя;
2) формування готовності постійно підвищувати рівень свого професіоналізму.
Учасники підтримали введення до переліку загальних компетентностей ЗК12 та ЗК13. Позитивно оцінили запропоновані формулювання.
⠀
Підтримали введення нових програмних результатів навчання у програму, одна запропонували змінити формулювання ПРН19. Формулювання ПРН20 було підтримано.
⠀
У ході дискусії булло запропоновано змінити назву компонента «Травма-менеджмент» та «Психологія переживання травми» або «Психологія травматичних ситуацій». Підкреслена важливість введення цього курсу у програму підготовки практичних психологів.